Chci jen základní kondici - Longrun.cz
Vytisknout

Chci jen základní kondici

Běžecké stránky jsou vyhledávány především běžci a běžkyněmi a ortodoxní běžec lehce nechápe, jak někdo může neběhat, ale…

Pokud z nějakého důvodu nemůžete (odkaz na Pro koho běh není)nebo opravdu nechcete zrovna běhat (a jen těžko vás k běhání někdo přesvědčí), je tato část určena právě vám. K běhání vás nutit nebudeme, ale základní kondice se vám vždycky bude hodit.

Především tehdy, pokud:

  • trpíte výraznou nadváhou a potřebujete sundat pár kilo
  • jste čerstvou maminkou a vaše tělo je po těhotenství Odkaz na akt.mater-zpet do formy) úplně rozložené
  • dlouho jste neběhali
  • jste staršího věku
  • jste po nemoci, úrazu, a chcete se dostat do formy
  • máte přátele, kteří by se měli nějak hýbat a nemohou se rozhoupat (odkažte je sem!)
  • jakýkoliv jiný důvod
  • pokud je běh stále vaším nepřítelem číslo jedna a vzpomínka na školní dvanáctiminutovku je i po letech stále živá

Zpráva pro maminky: Pokud patříte k těm, které se rády pobaví pohybem, leč závodnice ani pravidelné sportovkyně svou povahou nejsou a nebudou, máme pro vás dva skvělé tipy!

Přihlaste se na MAMINY CUP, největší sportovní hry a wellness programy pro maminky malých dětí i těch v bříšku (i pro opravdové nesportovce)

Zapojte se do MAMINA Virtuálního klubu, který počínaje rokem 2012 nebude pouze pro ostřílené závodnice, ale i pro ty, které běh a závody nelákají, ale rády se alespoň občas vyhecují k nějaké akci. Podmínkou jsou pouze tři účasti v masových nesoutěžních či lidových „bězích“, třeba i s dětmi – nebo na výše zmíněném MAMINY CUPu.

Zpráva pro dámy z Prahy a okolí: Pokud přece jen chcete poodhalit tajemství běhu – co na tom my běžci tolik máme…a přece jen to s námi někdy zkusit, přijďte strávit příjemné sobotní dopoledne na náš pravidelný trénink pro ženy - LONGRUN BABINEC! Nebojte se, že byste nestačily – nikomu neutečeme!

Ukázka tréninkového plánu pro získání kondice Chci vlastní tréninkový plán Chci poradit s výživou